Our Blog

Latest news and updates from flathost

Campaniile de newsletter- secretul pentru promovarea afacerii tale

Posted byoanaon25 08 2015. 0 Comments

Există oameni care se trezesc dimineața și în timp ce își beau cafeaua, deschid căsuța poștală virtuală pentru a verifica ce e nou. Practic, mailul îi ajută să fie conectați cu informațiile din exterior și să păstreze legătura cu oamenii de care au nevoie. Ei bine, acești oameni reprezintă publicul tău țintă dacă tocmai ți-ai deschis o mică afacere și vrei ca lumea să audă de tine. Tocmai de aceea, în acest post, o să aflai cum îți poți promova mai bine afacere, în mediul online, folosind campaniile de newsletter.

Înainte de a te apuca de treabă, repectiv de a contacta o firmă care se ocupă cu astfel de servicii destinate promovării online, este bine să înțelegi ce sunt campaniile de newsletter. Conceptul de „email marketingul” este unul  relativ nou și reprezintă știința care studiază modalitățile de promovare a unei afaceri online, prin intermediul adreselor de email. Iar mediul online este totul, chiar dacă poate nu îți vine să crezi. Se spune că: „Dacă nu eşti pe platforme sociale, nu exişti!” . Așa că respectivele campanii de newsletter nu fac altceva decât să trimită utilizatorilor pe care îi au în baza de date mailuri despre afacerea ta. Mai precis mailuri prin care să prezinte produsele sau serviciile tale, ofertele pe care le pui la dispoziția potențialilor clienți, informații despre locul și intervalul de timp în care poți fi contactat pentru stabilirea detaliilor unei colaborări și lista poate continua.

Promovarea prin metodele tradiţionale nu mai merge. Utilizatorii pot acum să-şi exprime părerea, indiferent că le place sau nu le place. Exista sceptici care spun ca email marketingul nu mai trăiește și că nu merită atenție din partea micilor investitori. Însă cât timp lumea își verifică frecvent emailul, această strategie de promovare care face apel la campaniile de newsletter rezistă!

Deși poate părea complicat, lucrurile stau destul de simplu. Serviciul de newsletter se adresează tuturor investitorilor online care doresc să aibă relații durabile cu actualii lor clienți – întreținerea și păstrarea relațiilor cu acesția se face cel mai bine prin intermediul social media și a adreselor de email. Există firme care te ajută să menţii legătura cu clienţii tăi prin email şi platforme sociale. Practic, te ajută să conectzi email-ul cu platformele sociale pentru a atinge un impact maxim pentru campaniile pe care le ai pentru promovarea produselor destinate comercializării.Cu ei este uşor să gestionezi oricâte liste de abonaţi vrei, stabilindu-ți un public-țintă.

Și nu trebuie să-ți faci griji pentru că mesajul tău va ajunge direct în inbox și nu în spam, astfel încât mailul să nu fie dat imediat uitării, iar scopul tău să fie atins. Pe scurt, camapaniile de newsletter te ajută să crezi buzz în jurul afacerii tale și să te faci auzit de potențialii clienți.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.