EmailMarketing.3k.ro | Politica Anti-Spam

Politica noastra anti-spam este zero toleranta. Contul tau va fi inchis in cazul in care trimiti spam. Definim ca fiind SPAM orice trimitere in masa de email-uri catre persoane cu care nu ai o relatie directa sau care nu au solicitat (nu s-au abonat) newsletter-ele tale.

Pentru destinatari, ISP-isti si administratori de liste anti-spam (blacklists)

Politica anti-spam a EmailMarketing.3k.ro este zero toleranta. Conturile clientilor vor fi inchise in cazul in care acestia trimit mesaje nesolicitate. Te rugam sa raportezi orice abuz la abuse@3k.ro. Orice ISP sau administrator de liste anti-spam poate sa ne contacteze la abuse@3k.ro. Te rugam sa ne trimiti un forward complet la mesajul raportat, in care sa incluzi si header-ele. Daca este cazul, te rugam sa te dezabonezi la newsletter folosind link-ul din josul paginii pentru a nu mai primi email-uri de la expeditor. Vom lua masuri cu privire la expeditorul email-urilor in cauza.

Relatii cu ISP & administratori liste anti-spam (blacklists)

EmailMarketing.3k.ro este deschis la dezvoltarea derelatii cu cat mai multi ISP si administratori de liste ant-spam. Relatiile de acest gen se stabilesc in vederea schimbului de informatie privind politicile, practicile si problemele. Daca este ISP, administrator email sau detii o lista anti-spam si vrei sa intri in legatura cu noi, ne poti contacta prin email la abuse@3k.ro.

Pentru utilizatorii serviciului Campaign Sender

Toti utilizatorii serviciului EmailMarketing.3k.ro trebuie sa fie de acord sa trimita numai newslettere bazate pe acordul destinatarilor. Acest lucru face parte integranta din acceptul Contractului de prestari servicii din faza crearii contului de utilizator.

Acest lucru inseamna ca toti destinatarii catre care se vor face trimiteri trebuie sa se fi abonat in prealabil pentru a primi comunicari din partea entitatii expeditoare.

Procesul de abonare la o lista (opt-in) poate avea loc fie prin intermediul unui formular de pe un site, a unui formular la un punct de vanzare sau fizic printr-un formular de pe o foaie de hartie. Orice formular de inscriere trebuie sa precizeze o descriere clara asupra informatiile ce vor fi transmise precum si asupra frecventei. Listele cumparate nu pot fi folosite impreuna cu serviciul EmailMarketing.3k.ro datorita surselor si a situatiei privind acordul fiecarui abonat.

Ca utilizator a EmailMarketing.3k.ro nu trebuie sa:

  • Scanezi adrese de email de pe site-uri
  • Achizitionezi liste cu email-uri (indiferent daca abonatii s-au abonat sau nu)
  • Ai un camp pre-bifat in formularul de inscriere
  • Ai un formular de inscriere care aboneaza utilizatorii la o lista fara legatura
  • Trimiti oferte si continut fara legatura catre lista de abonati la newsletter
  • Adaugi o adresa de email intr-o lista fara sa ai acordul abonatului
  • Sa trimiti un email cuiva care a solicitat deja sa fie eliminat din lista de abonati
  • Sa folosesti o lista mai veche de 6 luni fara a re-confirma abonarea destinatarilor

Iti este permis sa:

  • Trimiti newslettere regulate catre un destinatar care s-a inscris pentru a le primi
  • Trimiti informatii si continut catre destinatari care au solicitat sa primeasca continut relevant privind domeniul de interes din organizatia ta

Aplicarea politicii anti-spam

EmailMarketing.3k.ro are o politica care nu tolereaza spam-ul.

Procedura de gestionare a raportarilor

Politica noastra anti-spam este zero toleranta. Contul tau va fi inchis in cazul in care trimiti spam. Difinim ca fiind SPAM orice trimitere in masa de email-uri catre persoane cu care nu ai o relatie directa sau care nu au solicitat (nu s-au abonat) newsletter-ele tale. Campaign Sender este destinat companiilor si organizatiilor care detin o lista dezvoltata in conformitate cu politicile anti-spam atat de pe plan international cat si din Romania.

Procedure de gestionare a raportarilor false

Suntem constienti de faptul ca este posibil ca cei care s-au abonat de buna voie la listele tale sa fi uitat acest lucru si sa fi raportat ca spam. Mai stim si faptul ca unora le este mult mai usor ca in Yahoo, de exemplu, sa dea click pe SPAM adica „Mark message as spam”. Din aceasta cauza inregistram in baza de date adresa de IP si data abonarii pentru noii abonati. Daca primim o plangere din partea unui abonat pentru care noi detinem informatii privind abonarea lui si daca email-ul primit de el are un continut relevant, atunci noi il contactam si-i oferim acces la link-ul de dezabonare prezentand si informatiile referitoare la data la care s-a abonat si la IP-ul din locul abonarii.

In situatia in care abonatul care a facut plangerea nu este inregistrat in sistem cu un IP si o data aferenta, atunci noi vom investiga situatia, vom analiza email-ul in cauza si daca constatam ca transmiti email-uri nesolicitate, vom suspend imediat campania si te vom contacta pe email pentru a solicita lamuriri. Imediat ce vom lamuri acest aspect si vom constata ca email-ul s-a transmis catre un abonat care si-a dat acordul, vom ridica restrictia de trimitere.

Transferul abonatilor

Trebuie notat faptul ca daca un abonat se aboneaza la una din listele tale NU iti confera dreptul de a-l transfera catre alte liste sau de a-i trimite continut care este diferit de continutul pentru la care s-a abonat.

Pentru mai multe informatii te rugam sa accesezi:

  1. Coalition Against Unsolicited Email
  2. Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii