Our Blog

Latest news and updates from flathost

Să vorbim despre serviciile de newsletter

Posted byoanaon13 08 2015. 0 Comments

În zilele noastre, au apărut o mulțime de termeni care ne bulversează total, mai ales dacă nu te-ainăscut în era în care cuvântul fast sau smart sunt un must.  Însă, vorbim despre fast food, fast internet, smart phone, smart application și lista poate continua. Dar dacă te gândești bine, ceva nu s-a schimbat: nevoia oamenilor de a face bani rapid și inteligent: adică fast & smart. Tocmai de aceea, în acest post, o să aflați   cum vă puteți promova mai bine afacere, în mediul online, folosind serviciile de newsletter.

Mai întâi de toate, să înțelegem ce sunt serviciile de newsletter: email marketingul (dacă se poate numi așa) este știința care studiază modalitățile de promovare a unei afaceri online, prin intermediul adreselor de email. Iar mediul online este totul, chiar dacă poate nu îți vine să crezi. Se spune că: „Dacă nu eşti pe platforme sociale, nu exişti!” . Pare înfricoşător, într-adevăr, dar aşa stau lucrurile.

Metodele tradiţionale nu mai merg. Utilizatorii acum pot să-şi exprime parerea, indiferent că le place sau nu le place. Marketing-ul pe email și implicit serviciile de newsletter au evoluat de asemenea. Comunicarea este deja bidirecţională (în majoritatea cazurilor). Utilizatorii vorbesc despre tine, despre produsul tău, despre serviciul tău. Însă ceea ce este indicat este ca tu să faci ceva mai mult. Să vorbești tu despre afacerea ta, prin serviciile de newsletter.

Exista sceptici care spun ca email marketingul nu mai trăiește și că nu merită atenție din partea investitorilor, însa eu am altă părere. Cât timp lumea își verifică frecvent emailul, această strategie de promovare rezistă!

În ceea ce privește email marketingul, lucrurile stau destul de simplu. Serviciul se adresează tuturor investitorilor online care doresc să aibă relații durabile cu actualii lor clienți – întreținerea și păstrarea relațiilor cu acesția se face cel mai bine prin intermediul social media și a adreselor de email. Așa că ar fi bine să nu mai piezi timpul și să te apuci serios de promovarea online.

Există firme care îşi dedică tot timpul pentru a te ajuta să menţii legătura cu clienţii tăi prin email şi platforme sociale. Practic, te ajută să conectzi email-ul cu platformele sociale pentru a atinge un impact maxim pentru campaniile pe care le ai pentru promovarea produselor destinate comercializării.

Cu ei este uşor să gestionezi oricâte liste de abonaţi vrei. Listele pot fi uşor create şi abonaţii importaţi în sistem. Și fi fără grijă pentru că listele pot fi importate din alte baze de date. Este foarte uşor să imporți abonaţi din fişiere CSV sau Excel. Iar rata de livrabilitate este un factor esenţial. Cu o rată mică de livrabilitate email-urile NU ajung în Inbox-ul utilizatorilor. Fiind livrate în folderul Junk, asta înseamnă că le-ai trimis degeaba. De ce să le mai trimiți, dacă nimeni nu le?

Dar există firme care au o abordare unică, oferind IP-uri dedicate (unul sau mai multe, depinde de mărimea listei) şi domenii TLD DEDICATE pentru fiecare client şi pentru fiecare listă. Ce înseamnă asta? Acesta este un element cheie în protejarea reputaţiei unui client în raport cu ce fac ceilalți. Reputaţia ta nu va fi afectată de acţiunile altor utilizatori. Minunat, nu? Încercă și tu serviciile de newsletter și o să fii mulțumim!

Leave a Reply

Your email address will not be published.